Kulina posiluje image

Kampaň značky Kulina od Red Media

Kampaň značky Kulina od Red Media Zdroj: Red Media

Petr Novotný (Strategie)

Prodejce kuchyňského vybavení Kulina chce posílit povědomí o značce. Spouští první velkou image kampaň z dílny Red Media.

Internetový prodejce značkového vybavení do kuchyně Kulina spouští hlavní část svojí podzimní kampaně zaměřené na budování značky. Od listopadu nasazuje na největší tuzemské videoplatformy reklamní spoty, které doplní již dříve uvedené brandingy a klasické bannery. Online kampaň, jež poběží až do konce prosince a kromě České republiky probíhá i na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku, je první imageovou kampaní tohoto rozsahu v historii firmy.

„Kulina dosud využívala primárně vyhledávání, retargeting a další výkonové nástroje. Potenciál těchto kanálů už ale e-shop v rámci dosavadní komunikace vytěžil. K dalšímu růstu potřebujeme proto oslovit novou klientelu a rozšířit povědomí o značce jako prodejci kvalitního designového vybavení do kuchyně,“ říká Josef Prorok z mediální agentury Red Media, která s Kulinou po vítězství v tendru na strategickou mediální agenturu od letošního července spolupracuje.

V rámci aktuální kampaně zajistila Red Media mediální strategii a nákup médií. Produkci videoreklamy měla na starost agentura Spoko, která je stejně jako Red Media součástí nákupní aliance MediaBlock skupiny Kindred Group. Analytickou část kampaně pak zastřešuje společnost CrossMasters.