Laufen CZ si vybral Native PR

Koupelna od Jika

Koupelna od Jika Zdroj: Jika

Petr Novotný , Strategie
Společnost Laufen CZ si ve dvoukolovém tendru vybrala za nového partnera v oblasti public relations agenturu Native PR. Spolupráce pokrývá značky Jika, Laufen a Roca a také korporátní firemní témata.

Spolupráce Laufen CZ a Native PR běží od září a již v tomto měsíci čeká agenturu představení online projektu Radio Bubble, který je primárně určen k podpoře značky Jika – spuštěn bude 19. září.

Tým Native PR bude pro Laufen CZ pracovat ve složení Jana Čechová, Martina Vokrouhlíková a Beáta Kašparová.

„Další výraznou aktivitou, kde se již budeme chtít opřít o novou agenturu, bude naše prezentace na říjnovém Designbloku v Praze,“ říká Ingrid Hejkalová, marketing and communication manager Laufen CZ.

Native PR pracuje nebo v minulosti pracovala pro řadu významných značek, které se zaměřují na vybavení pro dům a byt. Mezi jinými například pro Quick-Step, AkzoNobel či řetězec Hornbach, pro který agentura vymyslela a řadu let realizovala projekt Mistr Kutil oceněný prvním místem v kategorii Business to Consumer České ceny za PR.