Rezervační systém Letuška.cz redesignuje. Nové stránky by měly zájemcům o letenky nabídnout lepší servis.
Letuška.cz minulý týden představila nové logo a spustila inovovaný web s přehlednější grafikou. Ředitel společnosti Letuška.cz Josef Trejbal k novému pojetí webu říká: „Změnou grafiky portálu Letuska.cz jsme usnadnili návštěvníkům orientaci při nákupu, zároveň je web výkonnější a zákazníkům tak trvá objednání letenky minimální dobu. V neposlední řadě nám redesign umožnil lepší cílení na jednotlivé prodejní akce.“
Grafiku webu zpracoval Marek Levák a nové logo spoluvytvářeli Martin Vrtiška s Vladimírem Žákem. Novinkou na webu jsou i takzvané služby na klíč. Tato služba umožňuje sestavení zájezdu a dalších služeb každému na míru podle vlastních potřeb a finančních možností.