Mattoni přivádí na český trh nový produkt Mattoni Schorle. Jablečné schorle je již delší dobu jedním z nejoblíbenějších nealkoholických nápojů v německy mluvících zemích. Tradice tohoto pití se datuje až do 18. století a dnes konečně přichází i do Čech. Mattoni Schorle je čistou přírodní kombinací minerální vody Mattoni a šťávy ze 4 jablek. V rámci České republiky tak Mattoni vytváří zcela nový segment nápojů, které odpovídají současným trendům a poptávce po ryze přírodních produktech bez přidaného cukru a chemických látek.
V novém reklamním spotu Linda, představující čistotu a vyváženost minerální vody Mattoni, vodním mečem přesekává čtyři šťavnatá jablka. Jablečná šťáva se tak spojuje s vodou Mattoni a vzniká zlatý, delikátní nápoj Mattoni Schorle. Také Lindiny šaty se s přeseknutím posledního jablka zbarvují ze stříbrné do zlatavé barvy. Spojení dvou nejoblíbenějších nápojů je tak dokončeno.
Lindino jablko hříchu |
Režisérem nového spotu je Roman Valent, který zpracoval kreativní nápad milánské agentury Arnold. Za mnohé z nich dokonce získal i prestižní ocenění v mezinárodních soutěžích. Píseň La spada nel cuore (Meč v srdci) z repertoáru italské zpěvačky Patty Pravo podtrhuje atmosféru spotu.