Lindt uvádí novinku Hello. Zaměří se na digitál

Lindt uvádí novinku Hello. Zaměří se na digitál

Lindt uvádí novinku Hello. Zaměří se na digitál

České zastoupení společnosti Lindt & Sprüngli uvádí na trh novou produktovou řadu s názvem Hello. Je určena především mladší cílové skupině, takže se launchovací kampaň odehraje hlavně na internetu.

Kolekce Hello, která se inspiruje světem moderních kaváren, bude v září uvedena v řetězci Tesco, na celém trhu bude k dispozici v příštím roce. Výrobce v souvislosti s představením nové řady zahájil spolupráci s reklamní agenturou Symbio Digital a ta připravila online kampaň s využitím virální facebookové aplikace.

Nová produktová řada a její komunikace bude představena i na letošním Designbloku, kde by mělo být možné pomocí technologie leap motion facebookovou aplikaci ovládat pohybem. Kromě online kampaně bude zajištěna i podpora ze strany PR agentury Blue Gekko.