Lowe Praha vyhrála Jihlavanku

jihlavanka

jihlavanka

Agentura Lowe Praha vyhrála výběrové řízení na aktivaci značky Jihlavanka. Cílem projektu plánovaného na rok 2013 bude zvětšit okruh loajálních zákazníků a přilákat nové spotřebitele.

Vítězný koncept agentury Lowe Praha byl vybrán v tříkolovém tendru, kterého se účastnilo 7 agentur. „Snažili jsme se využít současné brand platformy „poctivé kávy“, ale posunout ji trochu dál, protože se domníváme, že v současné komunikaci značky není dostatečně využit celý její potenciál,“ říká Strategy Planning Director Lowe Praha Jiří Žižka.

„Agentura Lowe nás svým konceptem přesvědčila. v roce 2013. Tento koncept dle našeho názoru nejen velmi dobře rozvíjí hodnoty značky Jihlavanka, ale zároveň pomůže splnit v roce 2013 naše obchodní cíle“, říká Brand Manager značky Jihlavanka Lenka Šíšová ze společnosti Tchibo Praha.