Marie Claire bude od listopadového čísla s novou redakcí i kampaní

„Časopis bude stále vést dosavadní šéfredaktorka Lenka Fabiánová a její nový redakční tým bude složen ze skutečných odborníků ve svém oboru,“ tvrdí Petra Fundová, jednatelka vydavatelství Burda Praha a Burda Media 2000.
Vydavatelství v Marie Claire rozšíří sekce Fashion a Beauty, slibuje i více zajímavých a špičkově zpracovaných lokálních témat a více stran věnovaných lifestylu, vztahům a kultuře. Rozšířené strany o módě produkované českým týmem Marie Claire a šité na míru českým čtenářkám zaštítí stylista Jano Kimák. Design Marie Claire bude redakce vytvářet pod vedením art directora Davida Shepparda. Časopis bude vycházet ve dvou formátech a navrátí se k lesklé titulní straně.
První společné vydání Marie Claire podpoří Burda Praha rozsáhlou kampaní obsahující přednostní pozice, citylighty, cross promo a spoty v rádiu. Zároveň Burda Praha realizuje přechod časopisu k distribuční společnosti MPK, se kterou již distribuuje například tituly Elle a Marianne.
V Česku podle monitoringu z ABC ČR činil v srpnu tištěný nákald zhruba 22 000 kusů.