Mark/BBDO obhajuje Penny Market

Penny Market

Penny Market Zdroj: Profimedia

Agentura Mark/BBDO uspěla ve výběrovém řízení obchodního řetězce Penny Market a naváže tak na téměř tříletou předchozí spolupráci.

Mark/BBDO zajišťuje pro Penny servis v oblasti ATL i BTL komunikace, konkrétně přípravu komunikační strategie, vytváření kreativních konceptů pro jednotlivé kampaně, TV reklamu, kampaně na podporu prodeje a grafické řešení jednotlivých propagačních materiálů. Vítězstvím v tendru agentura navázala na takřka tříletou předchozí spolupráci.

Penny Market patří k největším zadavatelům v Česku, v roce 2012 mu z tohoto hlediska patřilo 25. místo. Podle monitoringu Admosphere loni investoval do reklamy 355 milionů korun v ceníkových hodnotách. Z obchodních řetězců ve stejném období proinvestoval více pouze Lidl (947 milionů Kč) a Tesco (502 miliony Kč).