Marketérem roku je Ivan Vodička z Alpine Pro

Marketér roku

Marketér roku

Marketérem roku se stal Ivan Vodička, generální ředitel Alpine Pro, za úspěšné projekty spolupráce s Českým olympijským výborem při budování značky firmy a popularizaci olympijského hnutí. Zvláštní cenu má Vladimír Raška za projekt originálního řešení v oblasti značky a Petr Sýkora z nadačního fondu Dobrý anděl za realizaci komplexní marketingové strategie při založení a rozvoji fondu.

Malé delfíny si odnesli Jiří Falout z Lipna Servis za realizaci marketingového konceptu v oblasti cestovního ruchu a rekreace, Radomír Klofáč z Moris design za návrh a realizaci přeměny designu a konceptu sítě prodejen Teta, Michal Nosek ze serveru Seznam.cz za přípravu a realizaci nového komplexního nástroje pro výzkum trhu, Jarmila Podhorná za inovativní přístupy v oblasti rozvoje trhu produktů pro bylinnou léčbu, Petr Tureček z CeWe Color za realizaci nových forem komunikace a spolupráce se zákazníky a Miluše Valdová z Druchemy Praha za projekt inovace výroby sortimentu včetně redesignu obalů.

Cílem soutěže Marketér roku je výběr osobností, které se podílejí na úspěšném rozvoji vlastní firmy či instituce, i na rozvoji marketingu všeobecně.