Marketing a obchod DPD vede Trejbal

Tomáš Trejbal, DPD

Tomáš Trejbal, DPD Zdroj: DPD

Přepravní společnost DPD posílila svůj top management o nového člena. Na post ředitele pro obchod a marketing nastoupil Tomáš Trejbal, který dříve působil na vedoucí pozici v divizi firemních klientů ve společnosti UPC.

V DPD přebírá agendu řízení obchodního a marketingového oddělení, zákaznické péče a byznys developmentu Tomáš Trejbal. Začínal ve společnosti EuroWeb na řadové pozici obchodního manažera a od roku 2003 převzal zodpovědnost za obchodní tým pro celou Českou republiku. Po sloučení společností EuroWeb a eTel vedl projekt integrace obchodních týmů a produktového portfolia. V roce 2005 se stal obchodním ředitelem Tele2.

Během následného působení ve společnosti Telefónica O2 přispěl ke vstupu společnosti do oblasti IT služeb, uvedení nových produktů na trh a vybudování povědomí o značce jako ICT operátorovi. Ve své poslední roli řídil strategii společnosti UPC v segmentu firemních zákazníků.