MarketSoul: za důvěru dáme vše

Zlínská agentura MarketSoul (Pavel Urban první zprava, vedle něj jeho pravá ruka Standa Horák)

Zlínská agentura MarketSoul (Pavel Urban první zprava, vedle něj jeho pravá ruka Standa Horák) Zdroj: MarketSoul

Nová zlínská fullservisová agentura MarketSoul zůstává nohama na zemi. „Nečekáme, že uděláme díru do světa. Chceme ale být stále zábavní a proaktivní k zákazníkům,“ řekl Strategii její zakladatel Pavel Urban.

Agentura MarketSoul svým klientům nabízí fullservisové služby v oblasti online marketingu, a to díky strategickému složení týmu. Agentura se specializuje nejen na tvorbu webů a mobilních aplikací, ale i správu sociálních sítí, e-mailing a in-house natáčení videoprezentací.

„Naším claimem a misí ,Soul In Everything We Do‘ chceme ostatním i sobě připomínat, že děláme práci, která nás baví a do které dáváme vše,“ říká CEO a zakladatel agentury Pavel Urban.

Ten má rozsáhlé zkušenosti s nastavováním firemních strategií, s leadershipem a obchodem. Před založením MarketSoul pracoval několik let jako Client Service Director v Pria System a také v mezinárodní organizaci AIESEC. Mimo jiné zodpovídal za komunikaci s klienty, uzavírání smluv a vytváření strategií. Přiznává vliv Baťovy soustavy řízení, ze které si převzal některé zásady i do svého podnikání a osobního života. Velký důraz klade na zaměstnance samotné a jejich rozvoj.

Jedním z jeho klíčových lidí je Stanislav Horák, se kterým se Urban potkal již na vysoké škole a viděl v něm velký potenciál. „Od té doby společně putujeme přes většinu společností. Započato v AIESEC, Autopuc a Pria. Je to velmi cílevědomý člověk, na kterého nedám dopustit,“ řekl Strategii Urban.

Zlínská agentura MarketSoulZlínská agentura MarketSoul | MarketSoul

Mezi současné klienty MarketSoul patří například PR agentura Baobab Group, mezinárodní online galerie umění ARTPLS, mezinárodní projekt Evropské unie výzkumu veřejného mínění Project 28, Sdružení automobilového průmyslu AutoSAP nebo třebíčská značka tradičních českých limonád a sirupů Zon.

Při zemi

„Samozřejmě nepočítám, že v době, kdy každý týden vznikne nová agentura, uděláme díru do světa. Chci udržet agenturu do velikosti maximálně 15 lidí, aby byla stále zábavná a proaktivní k zákazníkům. Hledáme klienty, se kterými navážeme důvěru a vztah a kterým budeme moct pomáhat dlouhodobě s jejich podnikáním,“ prozradil Strategii střízlivě Urban. Agentura bude podle něj sloužit i jako marketingová základna pro další projekty, jejichž čas teprve nastane.

Svou vizi, tedy zpříjemňovat život prostřednictvím moderních technologií klientům, partnerům a široké veřejnosti, MarketSoul naplňuje i v podobě CSR projektů, kterým se zaměstnanci jednou za čas věnují nad rámec své běžné pracovní náplně.

„V květnu jsme podpořili zlínskou konferenci Svět patří smělým, kterou pořádal GrowJob ve spolupráci s Nadací Tomáše Bati ve Zlíně. A v plánu máme projekt online aplikace, tentokrát pro B2B sektor, který pomůže firmám a společnostem myslet ekologicky,“ dodává Urban.