Martina Setunská - Dial Telecom, Marketing Manager

Martina Setunská

Martina Setunská

Na televizi jí moc času nezbývá, spíš sáhne po odborných časopisech a občas zabrouzdá i na sociální sítě.

Kupujete si noviny?

Ano, Lidové noviny, občas deník Dnes a samozřejmě Strategii.

Jaké časopisy kupujete? Odborné, nebo společenské?

Častěji kupuji odborné, ale občas si zakoupím pro odpočinkové čtení i společenský časopis.

Čtěte také: Eva Vašková - ConPro, jednatelka


Jaké pravidelně sledujete webové stránky?

Pravidelně navštěvuji lupa.cz, idnes.cz, ihned.cz, dialtelecom.cz a jiné. Každý den.

Jste na Facebooku? K čemu ho nejvíc využíváte?

Facebooku jsem naštěstí nepropadla. Pokud ho využívám, tak se maximálně dvakrát týdně spíše z pracovního hlediska podívám na zprávy a nové posty, ale nejsem jeho velikým příznivcem.

Jaký televizní kanál sledujete nejčastěji?

Televize není mým velikým koníčkem. Vyhledávám převážně dokumentární nebo cestopisné pořady, které většinou vysílá ČT2 nebo ČT1. Ráda sleduji také ČT4.

Jakou knihu právě čtete?

Paganiniho smlouvu od Larse Keplera.

Jaká reklama vás v poslední době nejvíc štve, jaká je naopak oblíbená?

Přepínám televizní kanál, když vidím reklamu na Komerční banku. Celkem vtipná je reklama na T-Mobile komplet.

Jaký je váš oblíbený podnik, jaké máte nejraději jídlo a jaký nápoj?

Nemohu říci, který je můj nejoblíbenější. Je jich více a každý má své kouzlo, svoji osobitou atmosféru. A které jídlo mám nejraděj? To je opravdu těžké, ale pravda je, že salát Caesar nikdy neodmítnu. No a nápoj? Jednoznačně plzeňské.

Kde byste si přála být ve své kariéře za deset let?

Tuto otázku nemám ráda. Deset let je opravdu dlouhá doba a život se vám může změnit během vteřiny… Proto si své sny nechávám pro sebe.

Jak často jdete po práci s kolegy či klienty na skleničku?

Přestože v Dial Telecomu máme poměrně pracovně-přátelské prostředí, na skleničku si zajdeme tak maximálně dvakrát za měsíc. Ale i tak si myslím, že je dobré podporovat interní komunikaci.

V jakém poměru dělíte čas na práci a na rodinu?

60:40.