„PR divizi agentury McCann-Erickson jsme si vybrali pro její kreativní přístup k PR v bankovním sektoru,“ uvedl ředitel marketingu mBank Petr Vondráček. „V rámci komunikace s veřejností a stávajícími zákazníky se nyní chceme zaměřit především na PR. Tato oblast nabízí v Česku i na Slovensku řadu možností. A my je využijeme.“ Úkolem vítězných agentur bude nejen korporátní podpora značky mBank, ale i PR podpora při zavádění nových produktů na trh.
Spokojenost s výsledkem tendru vyjádřil ředitel McCann PR Karel Hanzelka: „Jsem rád, že portfolio našich klientů rozšiřujeme o banku, navíc že je to právě mBank, tedy banka, která je fenoménem a nebojí se komunikovat odvážným způsobem.“
Smlouvu o spolupráci podepsaly mBank a McCann na dobu neurčitou. „Začínáme pracovat v podstatě hned. Čeká nás mnoho úkolů. Banka byla před příchodem nového vedení oproti konkurenci v komunikaci pozadu. Chceme to změnit, chceme více komunikovat a mBank zviditelnit. Mohu prozradit, že už během prázdninových měsíců o nás bude hodně slyšet,“ říká Petr Vondráček.
Během letního období se chce banka zaměřit na získávání nových klientů, zejména mladých lidí, kteří zvažují, v jaké bance si mají otevřít bankovní účet. V nejbližší době bude tedy mBank oslovovat mladé přímo na letních hudebních festivalech.