McCanni vyhráli na Golden Drumu síť roku

Golden Drum 2016

Golden Drum 2016 Zdroj: archiv McCann Prague

Agentura McCann Worldgroup získala na festivalu Golden Drum 2016 ocenění agenturní síť roku pro region CEE. Za poslední čtyři roky ho skupina McCann získala již potřetí. 

Na úspěchu skupiny McCann Worldgroup na Golden Drumu se podílelo celkem šest evropských poboček, včetně české.

Na festivalu, který je nejprestižnějším reklamním festivalem pro region střední a východní Evropy, je „Agency Network of the Year“ hlavní a nejdůležitější cenou a je udělována agenturní síti s největším počtem vítězných projektů.

Letos měla skupina celkem 169 bodů, mimo jiné za čtyři Grand Prix, pět zlatých a devět stříbrných ocenění a 11 nominací na shortlist. Vítězné projekty pocházely ze šesti zemí – Srbska, České republiky, Finska, Maďarska, Izraele a Rumunska.

McCann Prague bodoval s kampaní „Nakupujte tam, kam včely nechodí“ pro skupinu obchodů Náš grunt, která uspěla už na letošním mezinárodním festivalu reklamy v Cannes, kde získala Zlatého lva.

„V roce 2011 jsme si jako jeden z hlavních úkolů stanovili zlepšit práci sítě v regionu CEE. Od té doby se nám daří doručovat výborné výsledky pro naše klienty v rámci integrovaných kampaní. Získat třikrát ocenění pro nejlepší síť roku je mimořádný úspěch. Vyhrát jednou je těžké, ale být nejlepší opakovaně je vizitka těch opravdu nejlepších,“ říká Adrian Botan, Global Executive Creative Director skupiny.