Médea začala pracovat na značce Telefónica

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: Jan Rasch, Euro E15

Mediální agentura Médea uzavřela dohodu se společností Telefónica, pro kterou bude po dobu prvních dvou měsíců roku 2014 nakupovat reklamní prostor v médiích.

Zároveň Médea oznámila, že její nabídku na nákup reklamního prostoru některých médií využily mediální agentury z mezinárodní komunikační skupiny IPG (Universal McCann a Initiative Media). Hodnota nových zakázek pro agenturu Médea by tak měla dosáhnout téměř 2,5 miliardy korun.

Médea letos bude podle svých slov například opět spolupracovat s KKCG (Sazka, CK Fischer, New-Dama, Informační linky), a to v objemu 956 mil. Kč nebo skupinou Afton - Kofola (239 mil. Kč), Green Swan (92 mil. Kč) a Cemio (55 mil. Kč), kde spolupráce je jak v České republice, tak i na Slovensku.

Mediálka navíc pokračuje v letošním roce i ve spolupráci s Havas Media Czech Republic pro klienty Reckitt Benckiser a Coty (522 mil. Kč), či pro Karlovarské minerální vody (značky Mattoni, Magnesia, Dobrá voda, Aquila, Poděbradka), a to jak v České republice, tak i na Slovensku (roční objem 388 mil. Kč).