„Aktuálně jsme na trhu jediná nebankovní finanční společnost, která již druhým rokem masivně investuje do marketingové komunikace a médií a v tomto trendu chceme i nadále pokračovat uvádí vedoucí marketingu a produktu ŠkoFin Lukáš Cankař a dodává: „Od mediální agentury jsme požadovali nový pohled na efektivitu vynakládaných finančních prostředků. V tomto ohledu MediaCom splnil naše očekávání z hlediska podmínek i kvality týmu a jeho nasazení. MindShare bych rád poděkoval za velmi úspěšnou, několikaletou spolupráci.“
„Vítězství v tomto výběrovém řízení si velmi vážíme a těšíme se na spolupráci. MediaCom dlouhodobě pracuje pro ostatní značky koncernu VW Group. Začlenění značky ŠkoFin do našeho klientského portfolia vnímáme z tohoto pohledu jako logický a oboustranně výhodný krok, který nám dále umožní zúročit naše rozsáhlé znalosti automobilového segmentu.“ říká Petra Pipková z MediaComu.