Megasilné UPC

Kampaň UPC

Kampaň UPC Zdroj: UPC

Petr Novotný , Strategie
Společnost UPC zahájila podzimní kampaň, ve které nabízí "megasilné internetové WiFi připojení" s prémiovým Connect Boxem a dva měsíce televize UPC zdarma. Maďarskou kampaň adaptovala pro Česko Ogilvy.

Každý nový zákazník internetové služby UPC od Tarifu 100 výše získá v ceně také prémiový WiFi modem Connect Box, který jednoduše pokryje signálem celou domácnost. Zákazník, který si internet objedná v rámci podzimní kampaně, ho navíc získá v ceně měsíčního paušálu, bez poplatku za pronájem. K modemu lze jednoduše připojit kromě počítače i tablet, notebook či chytrý telefon.

„Většina modemů nezvládne pokrýt celý byt, nebo dům. Místo toho, aby naši zákazníci museli složitě hledat vhodné umístění modemu, nabízíme jim supervýkonný megasilný WiFi modem Connect Box, který utáhne všechna připojená zařízení a zajistí neporovnatelně lepší pokrytí v celé domácnosti než běžné modemy,“ říká Jan Kohout, marketingový ředitel UPC.

Každý, kdo si objedná internet od UPC do 30. září, získá kromě WiFi modemu možnost vyzkoušet si zdarma na dva měsíce bohatou nabídku UPC televize se všemi jejími moderními funkcemi.

Nový televizní spot natočila pro maďarské UPC na konci července budapešťská agentura Artificial Group, pro české UPC ho adaptovali Jakub Krčík a Petr Radotínský z agentury Ogilvy.

Online část kampaně vznikla částečně in-house, částečně ve spolupráci s agenturou Refresh. Média naplánovala agentura OMD.