Měsíčník Strategie vede Radek Polák

Radek Polák

Radek Polák Zdroj: E15

Novou posilou vydavatelství Mladá fronta se stal Radek Polák, 2. května nastoupil na pozici šéfredaktora odborného měsíčníku Strategie.

Radek Polák (42) působil od roku 1998 v oblasti Public Relations, kde postupně vystřídal několik profesních pozic v rámci managementu. Radek Polák naposledy působil v agentuře Megafon PR, kde zastával pozici Managing Partnera. Předtím byl například ředitelem strategického marketingu a PR ve společnosti Sekyra Group či PR Managerem v agentuře AMI Communications.

Ve vedení redakce vystřídal Miroslava Honsů, který odešel po vzájemné dohodě. Cílem Radka Poláka a jeho týmu bude zvýšit prestiž měsíčníku Strategie na trhu a vypořádat se s výzvami v souvislosti s nástupem nových médií.

Měsíčník Strategie je od loňského roku součástí divize ekonomické divize Euro E15, kam patří vedle deníku Mladá fronta E15 a týdeníku Euro také odborné tituly B2B, jako časopisy Profit, Obchod & Finance a Právo & Byznys.