Stojan s holografickým videem bude umístěn v prodejně Tesco Nový Smíchov od 15. února do 14. března. Animace – tedy holografické video uvnitř displeje tohoto stojanu – bude originálně komunikovat táhlý karamel obsažený v novince Milka.
„Věříme, že holografický 3D stojan Dreamoc spotřebitele zaujme především proto, že se jedná o naprosto nový způsob reklamy, ušitý na míru naší cílové skupině spotřebitelů, která se ráda baví a nové věci vnímá velice pozitivně,“ říká brand manager značky Milka Markéta Kristlová.
Milka Caramel ve 3D stojanu
Stojan Dreamoc už odborná veřejnost zná. Je absolutním vítězem soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI Central Europe Awards. Podívejte se, jak ve stojanu vypadala například prezentace holicího strojku Gillette Pro Fusion:
Milka by měla zákazníky zaujmout nejen samotnou vizualizací s 3D efekty, ale také doprovodnou hudbou a voiceoverem známým z televizní reklamy. Animaci karamelu vytvořila pro značku Milka společnost Cube vision ve spolupráci se Screenrental, která stojan zapůjčila.
To, že se značka Milka zaměřuje na modernější styl komunikace, potvrzují i záběry z Olomouce, kde byla v září loňského roku novinka Kraft Foods prezentována videomappingovou projekcí: