Milka spouští kampaň s 3D holografickým stojanem

Milka spouští kampaň s 3D holografickým stojanem

Milka spouští kampaň s 3D holografickým stojanem

Společnost Kraft Foods zahajuje 15. února podporu svojí novinky Milka Caramel v místě prodeje. V kampani hraje důležitou roli 3D display Dreamoc, který bude v Česku pro komunikaci potravin využit úplně poprvé.

Stojan s holografickým videem bude umístěn v prodejně Tesco Nový Smíchov od 15. února do 14. března. Animace – tedy holografické video uvnitř displeje tohoto stojanu – bude originálně komunikovat táhlý karamel obsažený v novince Milka.

„Věříme, že holografický 3D stojan Dreamoc spotřebitele zaujme především proto, že se jedná o naprosto nový způsob reklamy, ušitý na míru naší cílové skupině spotřebitelů, která se ráda baví a nové věci vnímá velice pozitivně,“ říká brand manager značky Milka Markéta Kristlová.

Milka Caramel ve 3D stojanuMilka Caramel ve 3D stojanu

Stojan Dreamoc už odborná veřejnost zná. Je absolutním vítězem soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI Central Europe Awards. Podívejte se, jak ve stojanu vypadala například prezentace holicího strojku Gillette Pro Fusion:

Milka by měla zákazníky zaujmout nejen samotnou vizualizací s 3D efekty, ale také doprovodnou hudbou a voiceoverem známým z televizní reklamy. Animaci karamelu vytvořila pro značku Milka společnost Cube vision ve spolupráci se Screenrental, která stojan zapůjčila.

To, že se značka Milka zaměřuje na modernější styl komunikace, potvrzují i záběry z Olomouce, kde byla v září loňského roku novinka Kraft Foods prezentována videomappingovou projekcí: