Milka spouští vánoční kampaň v režii PR.Konektoru

Česká kampaň značky Milka

Česká kampaň značky Milka Zdroj: archiv

Značka alpské čokolády Milka z portfolia společnosti Mondelez Czech Republic odstartovala vánoční komunikační kampaň. Spolupracuje na ní s agenturami PR.Konektor, Konektor Social, Carat a TL5 Digital. Hlavním motivem je tentokrát poděkování.

Milka se opět rozhodla „probouzet v lidech jemnost“. Ve spolupráci s agenturou PR.Konektor vybrala z lidu zástupce povolání, kteří tráví Vánoce pravidelně v pracovním nasazení, a vyzývá tak Čechy, aby jejich práci ocenili. Na již tradiční microsite Troufnisinajemnost.cz představuje příběh kurýra, doktorky, hasiče, číšnice a hlasatelky rozhlasu. Veřejnost se zde pomocí aplikace může zapojit do hlasování o to, které zaměstnání si zaslouží největší projev vděčnosti.

Návštěvnost aplikace přesáhla hned v prvních dnech všechna očekávání, v prvních čtrnácti dnech hlasovalo přes 27 tisíc lidí. Profese, která získá nejvíce hlasů, bude odměněna sladkým překvapením a na počest pracovníků vznikne video.

Smysl využití ambasadorů a jejich autentických příběhů se podle Michaely Králové z PR.Konektoru prokázal už na předešlých projektech pro Milku, které měly po celý rok za úkol podporovat ekvitu značky a její myšlenku jemnosti.

Česká kampaň značky MilkaČeská kampaň značky Milka | archiv

Milka spustila „regionální kampaň“ s názvem Vánoční Express v několika zemích Evropy. „Uživatelé si mohou pomocí webové aplikace posílat vánoční přání a sledovat jeho cestu animovaným pohádkovým světem,“ popisuje Markéta Kristlová, senior brand manažerka značky Milka pro Českou republiku a Slovensko.

PR.Konektor vánoční kampaň lokalizoval pro Českou republiku, přičemž „děkovná“ část probíhá výhradně u nás. Globální část kampaně podporuje během prosince pomocí bannerů agentura Carat a komunikaci na sociálních sítích zajišťuje TL5 Digital.