Milka se opět rozhodla „probouzet v lidech jemnost“. Ve spolupráci s agenturou PR.Konektor vybrala z lidu zástupce povolání, kteří tráví Vánoce pravidelně v pracovním nasazení, a vyzývá tak Čechy, aby jejich práci ocenili. Na již tradiční microsite Troufnisinajemnost.cz představuje příběh kurýra, doktorky, hasiče, číšnice a hlasatelky rozhlasu. Veřejnost se zde pomocí aplikace může zapojit do hlasování o to, které zaměstnání si zaslouží největší projev vděčnosti.
Návštěvnost aplikace přesáhla hned v prvních dnech všechna očekávání, v prvních čtrnácti dnech hlasovalo přes 27 tisíc lidí. Profese, která získá nejvíce hlasů, bude odměněna sladkým překvapením a na počest pracovníků vznikne video.
Smysl využití ambasadorů a jejich autentických příběhů se podle Michaely Králové z PR.Konektoru prokázal už na předešlých projektech pro Milku, které měly po celý rok za úkol podporovat ekvitu značky a její myšlenku jemnosti.
Česká kampaň značky Milka |
Milka spustila „regionální kampaň“ s názvem Vánoční Express v několika zemích Evropy. „Uživatelé si mohou pomocí webové aplikace posílat vánoční přání a sledovat jeho cestu animovaným pohádkovým světem,“ popisuje Markéta Kristlová, senior brand manažerka značky Milka pro Českou republiku a Slovensko.
PR.Konektor vánoční kampaň lokalizoval pro Českou republiku, přičemž „děkovná“ část probíhá výhradně u nás. Globální část kampaně podporuje během prosince pomocí bannerů agentura Carat a komunikaci na sociálních sítích zajišťuje TL5 Digital.