Moneta přibrala k otrávenému kocourovi Bartošku | E15.cz

Moneta přibrala k otrávenému kocourovi Bartošku

Z natáčení spotu Moneta Money Bank s Jiřím Bartoškou
Z natáčení spotu Moneta Money Bank s Jiřím Bartoškou
• 
ZDROJ: Moneta Money Bank

Strategie, Petr Novotný

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Moneta Money Bank spustí 1. srpna nový koncept marketingové komunikace, který začne využívat po rebrandingu značky GE Money Bank a vstupu na pražskou burzu. Hrdinou spotů zůstane kocour, ke kterému se nově přidá i jeho majitel. Hraje ho Jiří Bartoška.

Kreativa nového konceptu zůstala úkolem pro agenturu Labstore, o režii spotu se opět postaral Daniel Růžička s produkcí AdWood. Natáčení probíhalo v Českém Brodě. Nová nadlinková kampaň poběží od 1. do 30. srpna na všech stanicích skupin Nova, Prima, Česká televize a Atmedia. Marketingovou kampaň podpoří Moneta také na sociálních sítích a na prodejních místech a využije i bigboardy.

Autor: Strategie, Petr Novotný

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah