Moneta přibrala k otrávenému kocourovi Bartošku

Z natáčení spotu Moneta Money Bank s Jiřím Bartoškou

Z natáčení spotu Moneta Money Bank s Jiřím Bartoškou Zdroj: Moneta Money Bank

Moneta Money Bank spustí 1. srpna nový koncept marketingové komunikace, který začne využívat po rebrandingu značky GE Money Bank a vstupu na pražskou burzu. Hrdinou spotů zůstane kocour, ke kterému se nově přidá i jeho majitel. Hraje ho Jiří Bartoška.

Kreativa nového konceptu zůstala úkolem pro agenturu Labstore, o režii spotu se opět postaral Daniel Růžička s produkcí AdWood. Natáčení probíhalo v Českém Brodě. Nová nadlinková kampaň poběží od 1. do 30. srpna na všech stanicích skupin Nova, Prima, Česká televize a Atmedia. Marketingovou kampaň podpoří Moneta také na sociálních sítích a na prodejních místech a využije i bigboardy.