Nová kampaň Zuno: Retro je super…

Vedení online banky Zuno se rozhodlo zásadně změnit způsob komunikace. V dubnu oznámilo, že mění PR agenturu, následně přišlo po dvou letech ukončení spolupráce s MUW Digital a výběr nové reklamní agentury. Do finále tendru byly pozvány tři subjekty a úspěch nakonec slavili v Zaraguza Digital.
O tendru se dočtete zde:
Zuno zahajuje spolupráci s agenturou Zaraguza
Zuno na českém trhu výrazně navyšuje investice do reklamy s cílem posílit pozici a být mnohem viditelnější. „Jako nízkonákladová banka ale nemůže utrácet stejně, jako zavedení velcí hráči,“ říká šéfka marketingu a komunikace v Zuno Alina Agurida. První kampaň z dílny Zaraguza Digital startuje 12. června a poběží do poloviny srpna. Vidět bude nejvíc na internetu a v televizi, v plánu je i využití venkovních ploch.
„Jsme nekonvenční banka, takže se budeme věnovat především digitálním a sociálním médiím, Facebooku a Youtube. Zajímavá budou zejména videa. Celá kampaň bude chytře provokativní a zcela netradiční, přičemž dokážeme českým a slovenským klientům, že i banky mohou mít smysl pro humor,“ vyjadřuje se ke kampani Agurida.