Nová kampaň Zuno: Retro je super…

Co je víc retro? Ptá se Zuno ve své nové kampani

Co je víc retro? Ptá se Zuno ve své nové kampani

Online banka Zuno zahajuje 12. června první kampaň z dílny reklamní agentury Zaraguza Digital s claimem „Retro je super, ale ne v bankovnictví“. Zároveň výrazně navyšuje investice do reklamy s cílem posílit pozici na trhu.

Vedení online banky Zuno se rozhodlo zásadně změnit způsob komunikace. V dubnu oznámilo, že mění PR agenturu, následně přišlo po dvou letech ukončení spolupráce s MUW Digital a výběr nové reklamní agentury. Do finále tendru byly pozvány tři subjekty a úspěch nakonec slavili v Zaraguza Digital.

O tendru se dočtete zde:
Zuno zahajuje spolupráci s agenturou Zaraguza

Zuno na českém trhu výrazně navyšuje investice do reklamy s cílem posílit pozici a být mnohem viditelnější. „Jako nízkonákladová banka ale nemůže utrácet stejně, jako zavedení velcí hráči,“ říká šéfka marketingu a komunikace v Zuno Alina Agurida. První kampaň z dílny Zaraguza Digital startuje 12. června a poběží do poloviny srpna. Vidět bude nejvíc na internetu a v televizi, v plánu je i využití venkovních ploch.

„Jsme nekonvenční banka, takže se budeme věnovat především digitálním a sociálním médiím, Facebooku a Youtube. Zajímavá budou zejména videa. Celá kampaň bude chytře provokativní a zcela netradiční, přičemž dokážeme českým a slovenským klientům, že i banky mohou mít smysl pro humor,“ vyjadřuje se ke kampani Agurida.