Nová celoplošná televize Pětka, která začne vysílat 15. října ve 20 hodin, spustila tento týden reklamní kampaň. Stojí za ní agentura Ogilvy a kromě televizí bude nasazena ve všech mediatypech.
Podle šéfa marketingu a PR Jiřího Haramula tvoří mediamix kampaně z 29 % OOH, na print připadá 41 %, rádia 14 % a do online míří 16 %.
Kampaň s bulvárním nádechem pracuje s celebritami, které se objeví ve vysílání Pětky. Na vizuálech se tak střídají Zdeněk Izer, Iveta Bartošová nebo Mahulena Bočanová. Pětka bude používat claim Jediná opravdu česká televize.
„Snad s výjimkou některých pohádek je naše programové schéma postavené na stoprocentně vlastní tvorbě a všechno vyrábíme v Čechách,“ říká k tomu výkonný ředitel skupiny Metropol Pavel Attel (rozhovor s Pavlem Attelem čtěte ve Strategii číslo 10/2012, která vychází 18. října.