Nová TV Pětka spustila reklamní kampaň | E15.cz

Nová TV Pětka spustila reklamní kampaň

Vizuály nové kampaně TV Pětka
Vizuály nové kampaně TV Pětka
• 
ZDROJ: Lubos Wisnewski

mir

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Nová celoplošná televize Pětka, která začne vysílat 15. října ve 20 hodin, spustila tento týden reklamní kampaň. Stojí za ní agentura Ogilvy a kromě televizí bude nasazena ve všech mediatypech.

Podle šéfa marketingu a PR Jiřího Haramula tvoří mediamix kampaně z 29 % OOH, na print připadá 41 %, rádia 14 % a do online míří 16 %.

Kampaň s bulvárním nádechem pracuje s celebritami, které se objeví ve vysílání Pětky. Na vizuálech se tak střídají Zdeněk Izer, Iveta Bartošová nebo Mahulena Bočanová. Pětka bude používat claim Jediná opravdu česká televize.

„Snad s výjimkou některých pohádek je naše programové schéma postavené na stoprocentně vlastní tvorbě a všechno vyrábíme v Čechách,“ říká k tomu výkonný ředitel skupiny Metropol Pavel Attel (rozhovor s Pavlem Attelem čtěte ve Strategii číslo 10/2012, která vychází 18. října.

Autor: mir

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah