Nova zdražuje super prime time o 11 procent
„S přicházejícím klíčovým obdobím hlavní sezóny na podzim upravujeme super prime time koeficient z 1,35 na 1,5.“ sděluje Nova svým klientům. Cena nově nasmlouvaných kampaní pro zbytek roku 2013 tak stoupá o 11 procent. Opatření se však netýká inzerentů s již uzavřenými celoročními smlouvami: „Naším cílem je udržení výsadního postavení inzerentů, kteří s námi uzavřeli dlouhodobé kontrakty s přednostním právem alokace do SPT,“ uvádí Nova.
„Naším cílem je ochránit exkluzivitu nejkvalitnějšího GRP inventory v hlavním vysílacím čase, který klientům zaručuje kromě efektivity výrazně vyššího zásahu rovněž přidanou hodnotu spojenou s nejvyšší vizibilitou jejich sdělení,“ vysvětluje Nova svůj krok. Pro rok 2014 zatím ponechává SPT koeficient v nezměněné výši (1,35), s jeho dalším navyšování ale počítá v souvislosti s vyprodáním části kapacity.