O Louskáčka se utkají holínky nebo inzerce Trioly

Kampaň Trioly je jednou z přihlášených prací v kategorii Print

Kampaň Trioly je jednou z přihlášených prací v kategorii Print

Amnesty International, kategorie Print
Centropen, kategorie OOH
Centrum Paraple, kategorie Print
Dulux, kategorie OOH
KFC, Turecký kebab, kategorie OOH
8
Fotogalerie
Holínky jako komunikační nástroj jsou jednou z přihlášených prací do soutěže o nejkreativnější českou reklamu, kterou pořádá Art Directors Club CR. Porota začne zasedat 20. března, výsledky budou vyhlášeny 21. března v pražském Rudolfinu.

Podle předběžných údajů, které poskytl Art Directors Club, je do aktuálního ročníku soutěže přihlášeno 241 prací (loni 292), největší zájem je, stejně jako v předchozích dvou ročnících, o kategorii TV/Cinema, do které je přihlášeno 38 spotů. Mezi uchazeči o Louskáčky v této kategorii je například Biolit, Božkov, Česká pošta, Wüstenrot, O2, T-Mobile nebo Národní muzeum a projekt Hledáme rodiče.

Na dvě posledně jmenované kampaně se můžete podívat:

Vypsáno je ale dalších 11 kategorií a všechny přihlášené práce jsou k nahlédnutí v Galerii na stránkách ADC. Najdete mezi nimi například Holínky, která sehrály svou roli při prezentaci české olympijské reprezentace na hrách v Londýně a nebo Jarmaru, která spojila Seznam s fenoménem Járy Cimrmana.

Následující galerie je malým výběrem z kategoriíí Print a OOH:

V letošní porotě zasednou Andy Cheetham (CD CheethamBell JWT, Great Britain and D&AD Board of Trustees member), Mario Mandracaru ( Brand Design CD Brandia, Portugal and 12 years President of Clube de Criativos de Portugal), Bob Price (EEMA Regional CD Leo Burnett, Moscow/Chicago), Peter Ižo (CD Made by Vaculik, Slovakia a loňský držitel Filipa), Troy Palmer (Senior AD Y&R, Prague), Lauren Aswegen ( AD Leagas Delaney, Prague), Vilém Kabzan (Creative Leader Havas Worldwide, Prague), Aleš Pokorný (AD Kaspen JVM, Prague), Milan Krajč (Digital Strategist Nydrle, Prague), Jan Holeček (CD Mark BBDO, Prague) a Iva Macků (textařka DDB Praha).

Hodnocení soutěže probíhá on-line ve třech kolech. Shortlist bude uveřejněn po skončení hlasování 20. března. Slavnostní večer v Rudolfinu bude uvádět Klára Vytisková, o hudební zpestření se postarají Toxique.

ADC letos přichází s dvěma novými kategoriemi, které jsou určeny pouze pro studenty uměleckých škol a mladé kreativce do 28 let. Jejich vítěz bude vyhlášen na předávání cen a jeho práce postupuje do mezinárodní soutěže ADC*Europe Awards s dalšími mladými tvůrci.

Louskáček je součástí soutěže The ADC*E Awards – Best of European Design and Advertising. Vítězné práce tak automaticky postupují do této významné evropské soutěže, která se koná v Barceloně.