Uveřejnění inzerátu je naplánováno na 21. dubna, tedy na stejný termín, ve kterém by měla proběhnout ohlášená odborářská protivládní demonstrace. Hlavním tématem inzerce je signalizace hlavních priorit strany – zastavení zadlužování a podpora vzniku nových pracovních míst. Kampaň, která pracuje i s informacemi o nezaměstnanosti a veřejném dluhu v zemích EU, vznikla ve spolupráci s reklamní agenturou Konektor.
„Zítra vyjde v šesti denících (Dnes, Lidové noviny, Právo, Deníky Bohemia, Blesk a Sport) půlstránková inzerce ODS, která signalizuje hlavní priority ODS pro letošní volební kampaň, termín 21. dubna je vhodný mimo jiné i proto, že nám umožní vymezit se i vůči protestům odborů a levicové opozice,“ vysvětluje tiskový mluvčí Tomáš Bartovský. Další taktiku a časování kampaně zatím ale nechce prozrazovat.