Ogilvy & Mather získalo Frííčko

Heineken

Heineken Zdroj: profimedia.cz

Agentura Ogilvy&Mather uspěla ve výběrovém řízení na aktivaci značky nealkoholického piva Fríí pivovaru Heineken. Podstatná část kampaně se bude realizovat pomocí digitálních médií.

„Cílem kampaně je podpořit prodej nealkoholického piva Fríí, zvýšit povědomí o značce, zvýšit počet příležitostných konzumentů nealko piva a taktéž zvýšit zájem o značku již loajálních konzumentů nealkoholického piva,“ vysvětluje Brand Manager pro nealkoholické pivo Fríí.Daniela Klančíková.

Kampaň využije především digitální média – od webových stránek, přes facebook až k vývoji vlastních aplikací pro mobilní telefony. Ogilvy&Mather bude pro nealkoholické pivo Fríí zajišťovat i printovou kampaň, samplingové aktivity a sponzoring. Kampaň odstartuje v květnu a potrvá celý rok 2012.

Mohlo by vás také zajímat: