Pepsi fanouškům (i s hudbou)

Kampaň Pepsi

Kampaň Pepsi

Pepsi jako dlouholetý partner české fotbalové reprezentace spustila speciální kampaň vytvořenou pro evropský šampionát.

Pro příznivce fotbalu a hudby připravila příslib velkého koncertu skupiny Nightwork zdarma, ale pouze v případě, že naši fotbalisté dají v základní skupině na mistrovství Evropy alespoň pět gólů.

Nakoplá sázka

Průběh sázky si mohli fanoušci aktuálně hlídat na webových stránkách Pepsi a především na jejím kanálu YouTube. Tam mohli sledovat přibývající videoskeče Nightwork, které celou akci doprovázely, případně se zapojit do diskuze. „Nakoplou Pepsi sázku“ realizuje a po technické stránce zajišťuje agentura Mark/BBDO, se kterou Pepsi dlouhodobě spolupracuje.

„Letošní kampaň má mediální těžiště kromě globální televize především v digitálu – konkrétně dedikovaném YouTube kanále a FB, kde se bude celá kampaň vyvíjet a formovat kupředu. V rámci lokalizace kampaně letos vytěžíme maximum ze spolupráce s Nightwork, kteří jsou mimo jiné velice dobrou hudební formací, ale především geniálními marketingovými šamany v oblasti virálního marketingu – a v tomto konkrétním případě tedy i spolutvůrci našeho obsahu,“ říká marketingový ředitel PepsiCo/General Bottlers Bronislav Matyšek.

Let’s Go!

Během Eura je zároveň v televizi vysílán celosvětový hudebně-fotbalový spot společnosti Pepsi, ve kterém září velké fotbalové hvězdy jako Lionel Messi, Didier Drogba, Fernando Torres a Frank Lampard. Pod hudební stránkou spotu je podepsán britský producent a DJ Calvin Harris se svou aktuální písní Let’s Go. Spot v závěru rovněž upozorní na českou „hudebně-fotbalovou“ sázku. Kampaň je podpořena PR aktivitami, které zajišťuje agentura Bokem.