Pepsi přišla do Česka s nově designovanou lahví

Pepsi

Pepsi

Pepsi má nově designovanou skleněnou lahev pro Pepsi, Pepsi Light a Pepsi Max. Nápoje v nových lahvích o objemu 0,25 l jsou v restauracích k dostání od konce června. Jde o první inovaci ve tvaru lahve Pepsi od roku 1996.

Nová lahev je součástí celosvětové kampaně Pepsi „Live For Now“, jejíž motto vyjadřuje aktivní přístup k životu, který Pepsi razí. Na samotném designu lahve spolupracovala agentura Tether, která sídlí v americkém Seattlu. Vývoj nového tvaru trval asi šest měsíců, přičemž na mateřském americkém trhu se nový design lahve poprvé objevil už vloni v dubnu.

„Celkově má nový design mladistvý náboj a energii a při uchopení vás její tvar mnohem víc přiměje zaměřit se na to, co právě držíte v ruce – tedy na současný okamžik. To jsou vlastnosti, které jsme od nového designu chtěli a které souzní s charakterem Pepsi,“ říká marketingová manažerka Pepsico pro ČR a SR Marie Baričičová.