Philips se v kampani na kávovary Saeco vrhnul do on-linu

Philips

Philips

Philips dnes startuje nový komunikační koncept na podporu kávovarů Saeco. Ústředním prvkem akce je spuštění nových webových stránek www.saeco-espresso.cz s hlavním motivem Chvilka pro dokonalý šálek kávy začíná právě se Saeco.

Součástí kampaně je též spuštění zcela nového profilu Saeco na Facebooku a spolupráce s ambasadory z rozličných tvůrčích oblastí, kteří jsou různými způsoby propojeni se světem kávy. Návštěvníci se tak na stránkách Facebooku mohou pomyslně setkávat například s baristou Danielem Kolským, zakladatelem pražské Coffee embassy, spisovatelem Jaroslavem Balvínem nebo s designéry Adamem Turečkem a Kristinou Ambrožovou tvořící pod značkou AAKK Forever.

V rámci marketingové podpory se budou využívat PR nástroje a internetová kampaň na vybraných online serverech.

Autorem kreativní myšlenky je agentura Ogilvy & Mather Advertising, Poland, autorem kreativního zpracování stránky, stejně jako náplně online kampaně je kreativní digitální agentura Symbio Digital.