PIAF ohlásil první přednášející

Vyletí ptáček PIAF

Vyletí ptáček PIAF Zdroj: archiv

Na konferenci, která doprovodí Prague International Advertising Festival (PIAF), vystoupí Myles Lord z Heimatu nebo Nick Doherty z Wieden Kennedy.

Konference PIAF zaměřená na marketing a komunikaci proběhne ve dnech 26. a 27. května 2015 ve Veletržním paláci. Na konferenci vystoupí na třicet řečníků z více než deseti zemí od Británie po Saúdskou Arábii.

Dvoudenní program se skládá z interaktivních workshopů, přednášek, promítání a společenského programu. PIAF je určen jak marketérům a zadavatelům reklamy, tak pracovníkům v komunikaci, reklamě a PR.

Mezi přednášejícími najdeme třeba kreativního ředitele německého Heimatu Mylese Lorda. Stratég amsterdamských Wieden Kennedy Nick Docherty se podělí o svůj pohled na současné a budoucí strategie retailu a jeho značek. Strategie dvou nejvýznamnějších „nových médií“ odhalí kreativní stratég Facebooku Ryszard Sroka a ředitelka Zoo – kreativní agentury Googlu – Mailine Swildensová. Šéf sociálních médií Sony Tim Lion zase představí přístupy platné pro retailovou značku.

„Letos se vedle digitálu a vztahu kreativity a efektivity budeme věnovat i nezávislým agenturám. Je to zajímavý segment, který nabízí neotřelé přístupy, protože není svázán korporátními pravidly velkých sítí,“ říká Marek Hlavica, ředitel festivalu.