Pilsner Urquell vzdává hold svým sládkům

O Pilsner Urquell se starají pokolení sládků

O Pilsner Urquell se starají pokolení sládků Zdroj: archiv

Filip Votava , Strategie
Pivovar Plzeňský Prazdroj v reklamní kampani představuje práci svých sládků, kteří si předávají zkušenosti v péči o pivo po několik pokolení. Myšlenku spotu vtiskla agentura MUW Saatchi & Saatchi.

Značka piv Pilsner Urquell přichází na začátku července s TV kampaní, ve které nechává nahlédnout „do kuchyně“ několika generací svých nejvýznamnějších sládků. Nová reklama klade důraz na původní postup výroby plzeňského piva, charakteristický například přímým plynovým ohřevem v měděných varních nádobách.

Spot vznikal pod taktovkou režiséra Romana Valenta a produkční společnosti Armada films. Reklamu natáčel štáb v průběhu dvou dní v prostorách ležáckých sklepů Plzeňského pivovaru a zahrál si v ní například i současný sládek Václav Berka mladší. Idea spotu je dílem agentury MUW Saatchi & Saatchi z Bratislavy.