Plechovková kampaň Staropramenu: Na jedno a na fesťák!

Kampaň Bav se Staropramenem od Cocoon Group

Kampaň Bav se Staropramenem od Cocoon Group Zdroj: Staropramen

Staropramen odstartoval v těchto dnech letní marketingovou kampaň. Hlavní roli v ní hrají plechovky, jejichž pomocí se lidé budou moci zvát originálním způsobem "na jedno". Aktivita bude podpořena kampaní na billboardech, v rádiu, kině, televizi, ale i v místě prodeje. Stojí za ní mimo jiné agentura Cocoon Group.

Léto bez piva a bez muziky jako by nebylo. Smíchovský pivovar pluje na obou vlnách – jeho klíčový produkt totiž čepuje většina velkých českých hudebních festivalů, jichž je partnerem – tradičně bude přítomen hlavně na Rock for People, se kterým spolupracuje od roku 2010, Hrady CZ podporuje potřetí. Tento tekutý fakt podporuje marketingovou kampaní pod názvem „Bav se Staropramenem“.

Hlavní roli v ní sehraje limitovaná edice plechovek. „Pro letošní léto nese každá plechovka specifické slovo nebo symbol, pomocí kterých budou moci lidé originálním způsobem pozvat své přátele ,na jedno',“ říká Petra Chovancová, Senior Brand Manager značky Staropramen. Konecpt a obaly pocházejí z agentury Cocoon Group.

Na festivalu Rock For People bude stejně jako minulý rok „Staropramen Showtime Stage“ s motivem plechovek, která několikrát denně osvěží atmosféru festivalu. Plechovky se objeví i na festivalu United Islands Of Prague.

Staropramen je partner mnoha hudebních festivalůStaropramen je partner mnoha hudebních festivalů | Staropramen

Stage u pípy

Staropramenu se podařilo získat nové významné partnerství s festivaly United Islands of Prague a začínajícím Metronome, které je pro obě strany velice vítanou událostí.

„Naše festivaly se konají v Praze a Staropramen k tomuto městu neodmyslitelně patří. Pevně věřím, že letošním rokem naše společná cesta nekončí, ale naopak začíná a v budoucnu se nám podaří společně vybudovat stabilní významné festivaly evropských rozměrů,“ komentuje spolupráci Martin Voňka, organizátor festivalu United Islands of Prague.

„Velmi nás těší, že jsme jako pražský pivovar součástí festivalu United Islands of Prague, a to doslova. Jedna hudební stage bude totiž přímo v areálu našeho pivovaru. Kromě hudebního programu budou pro návštěvníky připraveny také jeho prohlídky. Chceme tím lidem dokázat, že i pivovar je místo, kde to žije a kde se lidé mohou dobře bavit,“ komentuje partnerství Jan Vošta, Event&Sponzorship Manager Staropramenu.

Partnerem nového dvoudenního festivalu Metronome na holešovickém Výstavišti je kromě Staropramenu také Kofola, Red Bull a vinařství Spielberg. „Dlouhodobá spolupráce s partnery je cestou, jak nabídnout návštěvníkům kvalitní servis a osvěžení,“ říká David Gaydečka, který ostrovní i metronomní festival spoluorganizuje.

Kampaň Bav se Staropramenem od ZaraguzyKampaň Bav se Staropramenem od Zaraguzy | Staropramen

Kampaň teče všemi trubkami

Se sloganem „Bav se Staropramenem“ se budeme setkávat v průběhu celého léta, a to hned prostřednictvím několika médií. V rozhlasovém provedení se bude jednat o rádiové spoty v rámci stanic Radiohouse a o specifickou spolupráci s Evropou 2, kde bude probíhat během června soutěž o poukazy do sítě restaurací Potrefená husa.

Vizuály kampaně pak budou v příměstských vlacích City Elefant i na tzv. „hypercubes“ a tramvajích v Praze. Kampaň nebude chybět ani na televizních obrazovkách (konkrétně na stanicích Prima Group) či v kinech Cinestar.

Hlavním místem, kde se tato letní aktivita bude odehrávat, je online prostředí. Stačí, když konzumenti kombinací slov a znaků na plechovkách složí pozvánku na pivo, nápaditě ji vyfotí a pomocí hashtagu #jdemnajedno zasdílí na webu Staropramen.cz/jdemnajedno. Ty nejoriginálnější vzkazy mají možnost získat hodnotné ceny.

Za ATL aktivitami stojí agentura Zaraguza, digitál má nastarosti Etnetera Motion, podlinkové aktivity Ritual Communications a PR aktivity agentura PR.Konektor.