POS Media oznamují spojení s HighCo

instore, ilustrační foto

instore, ilustrační foto

K založení největší evropské Point-of-Sale mediální agentury došlo dne 1. července 2011 spojením skupiny POS Media a společnosti HighCo.

Vytvořena byla akvizicí 48,25% podílu v POS Media Europe ze strany společnosti HighCo. Nové partnerství je aktivní v 10 zemích (Česká Republika, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Ukrajina, Turecko, Španělsko, Francie, Belgie a Velká Británie), reprezentuje vedoucí řetězce a poskytuje tak řešení pro předních 100 evropských zadavatelů reklamy. Společnost HighCo získala podíl odkupem z několika privátních majetkových fondů Commited Capital a od zakladatele POS Media Richarda van het Bolschera.

Primárním zaměřením POS Media i HighCo jsou mediální řešení v místě prodeje. POS Media spolupracuje se zástupci řetězců jako Tesco, Ahold, Carrefour, Kaufland, Metro, Spar, ale i se zástupci největších zadavatelů FMCG – P&G, Unilever, Nestlé, Coca Cola, Danone, Kraft. Vlastní pobočky v šesti zemích – Česká Republika, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Ukrajina a Turecko, nyní chystá otevření kanceláře v Německu a plánuje expanzi do dalších evropských zemí.

Díky odborným znalostem a zkušenosti společnosti HighCo, týkajících se kuponingu (HighCo Store + Data), by mělo dojít k vytvoření společného podniku na zpracovávání a zúčtování kuponů ve střední Evropě, který bude využívat mezinárodní platformu a softwarové řešení společnosti HighCo. “Akvizice podílu v POS Media představuje strategický krok vpřed pro HighCo v mezinárodní expanzi. Odborné zkušenosti HighCo pro řetězce a značky spotřebního zboží (instore a data řešení) v kombinaci s postavením POS Media v nadějných středoevropských zemích přináší zajímavou příležitost v oblasti médií pro rozvoj obou partnerů,” poznamenal předseda představenstva společnosti HighCo Richard Caillat k novému partnerství.

“V posledních letech jsme se staly lídry trhu ve všech zemích skupiny POS Media díky silnému partnerství s předními řetězci a zadavateli reklamy. Tato spolupráce nám nyní umožní pohotově představit nové mediální koncepty a služby po jejich úspěšném testování. Hledali jsme partnera, který by nám pomohl s vývojem nových systémů i služeb, a proto jsem velmi rád za nové spojení se společností HighCo. Věřím, že pro nás jejich odborné znalosti v oblasti kuponingu budou velkým přínosem,” říká CEO POS Media Richard van het Bolscher, který i nadále zůstává ve vedení společnosti.