Prazdroj uvedl nového Fénixe

Logo Fénix

Logo Fénix

Ve středu večer zahájil Plzeňský Prazdroj launch pšeničného piva s 4,9 % alkoholu. Fénix by měl být určen lidem, kteří rádi zkouší nové věci a nové chuti. Jeho aroma totiž kromě pšeničného sladu ovlivňuje použití pomerančové kůry a koriandru.

Kampaň na Fénixe začala netradičně – videomappingovou projekcí na větrací věže Strahovského tunelu. Záznam toho, co bylo včera na Strahově k vidění je tady:

„Jsme přesvědčeni, že si naše lehké pšeničné pivo bude získávat stále více příznivců. Fénix je určen zejména skupině spotřebitelů, která je hravá a svým způsobem nekonvenční. Značka chce ukázat, že i když se věci dělají trochu jinak, mohou být zajímavé a zábavné. Udělali jsme jinak Fénixe a jinak netradičně přistoupíme i k jeho komunikaci, řekl manažer značky Fénix Jakub Štěpán.

Den po eventu na pražském Strahově je pivo exkluzivně k dostání v klubu Blink v Holešovicích, tento týden bude představen a nabídnut prvním zákazníkům Plzeňského Prazdroje a brzy bude k dostání ve vybraných restauračních zařízeních a barech v čepované podobě za doporučenou maloobchodní cenu 25 Kč za 0,4 l.

Mohlo by vás také zajímat:

Seznam restaurací, kde bude Fénix k dostání, se objeví na microsite Fenixinspiration.cz. Tady se postupně rozjíždí experimentální projekt „Baví nás to po svým“ a soutěže pro fanoušky nového piva. V tuto chvíli Prazdroj svou novinku komunikuje i na Facebooku, Twitteru a YouTube.

Jeden z rituálů jako součást kampaně na FénixJeden z rituálů jako součást kampaně na Fénix