Kampaň na Fénixe začala netradičně – videomappingovou projekcí na větrací věže Strahovského tunelu. Záznam toho, co bylo včera na Strahově k vidění je tady:
„Jsme přesvědčeni, že si naše lehké pšeničné pivo bude získávat stále více příznivců. Fénix je určen zejména skupině spotřebitelů, která je hravá a svým způsobem nekonvenční. Značka chce ukázat, že i když se věci dělají trochu jinak, mohou být zajímavé a zábavné. Udělali jsme jinak Fénixe a jinak netradičně přistoupíme i k jeho komunikaci, řekl manažer značky Fénix Jakub Štěpán.
Den po eventu na pražském Strahově je pivo exkluzivně k dostání v klubu Blink v Holešovicích, tento týden bude představen a nabídnut prvním zákazníkům Plzeňského Prazdroje a brzy bude k dostání ve vybraných restauračních zařízeních a barech v čepované podobě za doporučenou maloobchodní cenu 25 Kč za 0,4 l.
Mohlo by vás také zajímat:
Seznam restaurací, kde bude Fénix k dostání, se objeví na microsite Fenixinspiration.cz. Tady se postupně rozjíždí experimentální projekt „Baví nás to po svým“ a soutěže pro fanoušky nového piva. V tuto chvíli Prazdroj svou novinku komunikuje i na Facebooku, Twitteru a YouTube.
Jeden z rituálů jako součást kampaně na Fénix