Projekt Nooledge sdílí know-how

Nooledge představuje spojení YouTube, Wikipedie a TED umocněné inovativní myšlenkou. Tak lze charakterizovat společnost, kterou založili Zdeněk Höfler a Karel Zdráhal.
Pro každého člověka je získávání znalostí a zkušeností velmi důležité a touha po vzdělání je v lidské povaze zakořeněna. „Společnost Nooledge vybudovala most mezi těmi, kteří mají co naučit, a těmi, kteří se chtějí učit. Kdokoliv může předávat své know-how prostřednictvím výukového videa. Toto video může zpoplatnit – třeba desetikorunou nebo stokorunou. Rozhodnutí je na každém. Na druhé straně jsou pak ti, kteří se chtějí něco naučit nebo hledají řešení svého problému a jsou ochotni za to zaplatit,“ říká Zdeněk Höfler.
Sociální síť Nooledge se představuje
Nooledge se představuje prostřednictvím videospotu na YouTube. Vznikl v produkci 2P Video, o PR se stará agentura Petrarka PR, korporátní identitu, UX & design navrhlo DesignStudio Beneš & Michl.