Projekt Nooledge sdílí know-how

Know-how. Jeden předává, druhý přijímá

Know-how. Jeden předává, druhý přijímá Zdroj: archiv

V Česku byl zahájen provoz nové sociální sítě Nooledge, nástroje pro vzájemné předávání vědomostí, dovedností a zkušeností, tedy všeho, co se ukrývá pod pojmem know-how.

Nooledge představuje spojení YouTube, Wikipedie a TED umocněné inovativní myšlenkou. Tak lze charakterizovat společnost, kterou založili Zdeněk Höfler a Karel Zdráhal.

Pro každého člověka je získávání znalostí a zkušeností velmi důležité a touha po vzdělání je v lidské povaze zakořeněna. „Společnost Nooledge vybudovala most mezi těmi, kteří mají co naučit, a těmi, kteří se chtějí učit. Kdokoliv může předávat své know-how prostřednictvím výukového videa. Toto video může zpoplatnit – třeba desetikorunou nebo stokorunou. Rozhodnutí je na každém. Na druhé straně jsou pak ti, kteří se chtějí něco naučit nebo hledají řešení svého problému a jsou ochotni za to zaplatit,“ říká Zdeněk Höfler.

Sociální síť Nooledge se představuje

Nooledge se představuje prostřednictvím videospotu na YouTube. Vznikl v produkci 2P Video, o PR se stará agentura Petrarka PR, korporátní identitu, UX & design navrhlo DesignStudio Beneš & Michl.