Radegastu zajistí digitální servis Symbio

Pivo, ilustrační foto

Pivo, ilustrační foto Zdroj: Pixabay.com

Pražská agentura Symbio zahájila dlouhodobou spolupráci s pivní značkou Radegast společnosti Plzeňský Prazdroj. V rámci digitálního servisu se postará nejen o sociální sítě, ale prostřednictvím vlastní videoprodukce Symbiograf se bude spolupodílet i na videoobsahu značky.

Pro Symbio jde o návrat do známého prostředí, agentura se v minulosti podílela na projektech přímo pro Pilsner Urquell.

„Naším hlavním úkolem je posílit digitální cestou přítomnost Radegastu mimo region severní Moravy,“ říká Petr Šupolík, account manažer Symbia.

Atraktivního obsahu pro digitální kanály má Radegast díky svým aktivitám nadprůměrné množství. Radegast je hlavním pivem hokejové extraligy, exkluzivní přímé přenosy přináší v konceptových restauracích Radegastovna a dlouhodobě také podporuje významné hudební festivaly v Česku.