Raiffeisen stavební spořitelna má novou PR agenturu

Raiffeisen

Raiffeisen Zdroj: ctk

Raiffeisen stavební spořitelna spolupracuje s novou PR agenturou. Ve výběrovém řízení zvítězila AMI Communications, která pracuje také pro sesterskou Raiffeisenbank.

„AMI Communications nejlépe splnila kritéria výběrového řízení. Oslovily nás zejména kreativní nápady a komplexní, detailně propracovaná komunikační strategie. Naše rozhodnutí podpořily navíc reference, které slibují spolupráci na profesionální úrovni,“ řekl místopředseda představenstva Raiffeisen stavební spořitelny Hans-Dieter Funke.

AMI Communications se bude věnovat především media relations a strategickému plánování PR. „Nyní budeme podporovat hlavně spořicí složku, zaměříme se ale také na produkt jako celek. S ohledem na změny v systému stavebního spoření vládne mezi lidmi nejistota. Chceme uvést na pravou míru některé zavádějící informace a ukázat, že stavební spoření má na trhu finančních produktů stále pevnou pozici,“ dodává Account Director AMI Communications Marcela Minářová.