Reklamní LifeTable nově v gastro síti Top Gear

TOP Gear

TOP Gear

Multimediální dotyková obrazovka LifeTable, která je umístěná ve stolech návštěvníků gastronomických zařízení, je od nynějška už ve více než deseti barech a restauracích v České republice a na Slovensku. Nejnověji ji mohou využívat návštěvníci pražského Top Gearu.

„Na čtrnácti stolech Top Gearu jsou využity snad všechny funkce, které LifeTable zatím umí,“ říká obchodní ředitel společnosti LifeTable David Víteček. Zařízení umožňuje nejen objednávat nápoje, pokrmy, mít přehled o útratě nebo přivolávat obsluhu, ale je i zdrojem zábavy. „Velmi populární mezi hosty je hraní her, chatování mezi stoly nebo jukebox,“ dodává David Víteček. Samozřejmostí je možnost brouzdání po internetu. Novinkou stvořenou právě pro Top Gear je pak změna podoby stolu do barev vybraných značek automobilů. Hosté tak mohou ostatním dát najevo, čím do podniku přijeli.

Další dimenzí LifeTablu je i jeho využití jako reklamního nosiče. „Možností umístit obrandovaný odkaz je celá řada, záleží na požadavcích klienta. Výhodou je i to, že po kliknutí na reklamu může návštěvník přejít rovnou na stránky inzerenta, tedy například na e-shop,“ shrnuje Víteček. K zadavatelům reklamy pro LifeTable patří například značky Mixit.cz, Berslevu.cz, autorizovaný dealer Škoda, Seat ČB Auto nebo nápoje Frisco.