Hlavní sdělení podzimní kampaně RWE stojí na úspoře elektřiny a na představení úsporných situací, ze kterých je jasné, kolik lze ušetřit např. v bytě či domě s pronajatými LED žárovkami od RWE.
Mezi další výhody pronájmu LED žárovek patří podle Václava Podzimka z RWE nulové pořizovací náklady, nekonečná záruka po dobu pronájmu či úspora elektřiny minimálně 80 % oproti klasickým žárovkám. Zákazníci si mohou LED žárovky pronajmout na všech 36 zákaznických centrech po celém Česku.
Agentura Wunderman připravila online komunikaci v podobě nových stránek Svittechytre.cz, kde si mohou zájemci propočítat úsporu spotřeby elektřiny ve své vlastní domácnosti, a rozsáhlé bannerové podpory. Kampaň se ale samozřejmě objeví také v offlinu, a to díky obrandování všech zákaznických center RWE. Součástí kampaně je i rozsáhlá promotion, která osloví vytipovanou cílovou skupinu v místě jejich bydliště.
Nedílnou součástí kampaně je televizní spot od agentury Young & Rubicam, spoty v komerčních rádiích nebo dvouminutové minipořady v České televizi s názvem Historie světla ve zkratce.
Kampaň, jejíž hlavní tváří je opět herec Jarmil Škvrna se svou reklamní rodinou, poběží přinejmenším do konce roku.