Romantická žárovka od RWE

Kampaň RWE

Kampaň RWE Zdroj: archiv

Společnost RWE představila podzimní marketingovou kampaň, ve které prezentuje svou novou službu – pronájem úsporných LED žárovek. Koncept kampaně připravily společně agentury Wunderman a Young & Rubicam.

Hlavní sdělení podzimní kampaně RWE stojí na úspoře elektřiny a na představení úsporných situací, ze kterých je jasné, kolik lze ušetřit např. v bytě či domě s pronajatými LED žárovkami od RWE.

Mezi další výhody pronájmu LED žárovek patří podle Václava Podzimka z RWE nulové pořizovací náklady, nekonečná záruka po dobu pronájmu či úspora elektřiny minimálně 80 % oproti klasickým žárovkám. Zákazníci si mohou LED žárovky pronajmout na všech 36 zákaznických centrech po celém Česku.

Agentura Wunderman připravila online komunikaci v podobě nových stránek Svittechytre.cz, kde si mohou zájemci propočítat úsporu spotřeby elektřiny ve své vlastní domácnosti, a rozsáhlé bannerové podpory. Kampaň se ale samozřejmě objeví také v offlinu, a to díky obrandování všech zákaznických center RWE. Součástí kampaně je i rozsáhlá promotion, která osloví vytipovanou cílovou skupinu v místě jejich bydliště.

Nedílnou součástí kampaně je televizní spot od agentury Young & Rubicam, spoty v komerčních rádiích nebo dvouminutové minipořady v České televizi s názvem Historie světla ve zkratce.

Kampaň, jejíž hlavní tváří je opět herec Jarmil Škvrna se svou reklamní rodinou, poběží přinejmenším do konce roku.