Sazka zahajuje dvě nové kampaně

Sazka

Sazka

Sazka nasazuje deset nových spotů ke kampani na hru Šťastných 10 a nové spoty s Jaromírem Jágrem na propagaci kurzových sázek – ty uvidí poprvé v předpremiéře diváci utkání Rytíři Kladno - Slavia Praha v 02 aréně.

Televizní kampaň na hru Šťastných 10 je založena na schématu denně se opakujících situací, nové spoty jsou nasazovány postupně od minulého týdne na všech hlavních televizních stanicích. Šťastných 10 se losuje každý den, takže pět z nových deseti spotů je určeno pro pracovní dny od pondělí do pátku, další budou nasazovány o víkendech nebo při speciálních příležitostech, například o Vánocích.

Podívejte se na jeden z nových spotů, tenhle je určen pro pondělí:

V těchto dnech Sazka zároveň zahajuje masivní kampaň na kurzové sázky a na svůj nový portál Sazkabet.cz. „Základní výhodou Sazkabet.cz je v porovnání s konkurencí absence manipulačního poplatku, což bude i jedno z hlavních témat kampaně. V televizních spotech a částečně i v tiskové a online kampani bude kurzové sázky pod hlavičkou Sazky propagovat opět Jaromír Jágr,“ říká marketingová a obchodní ředitelka Sazky Jana Studničková a dodává, že Sazka hodlá do konce roku týdenní náběry na kurzovém sázení zdvojnásobit.

Nové spoty s Jaromírem Jágrem uvidí poprvé diváci středečního utkání Rytíři Kladno - Slavia Praha, které se uskuteční v 02 aréně. Spoty by měly být promítány na ústřední kostce i na všech plazmových obrazovkách v aréně. Obě nové kampaně Sazky připravila reklamní agentura Proximity.