Scanner: Královská reklama

Princezna Charlotte Elizabeth Diana s rodiči

Princezna Charlotte Elizabeth Diana s rodiči Zdroj: archiv

Princezna Charlotte z Cambridge, jinak malé, sotva narozené kvičící skoronic čili nejčerstvější britská královská ratolest, dohnala už tak potrhlé britské reklamkáře a marketéry za hranu hysterie.

Coca-Cola, výrobce oblečení Churchill, hráč v potravinářství Warburton, výrobce čehosi patrně žvýkatelného jménem Krispy Kreme, British Airways, jiná firma přes hadříky notonthehighstreet, Nissan i plenkový polobůh Pampers – ti všichni přišli po 2. květnu s více či méně vtipnými pokusy svézt se na vlně obliby malé princezny.

Scanneru se nejvíc líbil billboard British Airways, využívající dvojznačnosti výrazu arrival (přílet i přírůstek, viz foto). Pampers zase jako jediná z uvedených značek pamatovala i na ostatní děti (viz video). Přičtěte k tomu půldruhého milionu vzkazů na Twitteru; a pak řekněte, že britská královská rodina nějak zaostává za dobou. Ne nadarmo jí královna Alžběta II. říká rovnou „firma“.

Přírůstek do britské královské rodinyPřírůstek do britské královské rodiny | archiv