Schweppes jezdí s mobilním barem od M-ocean

Barman Milan Zaleš v Schweppes The Baru

Barman Milan Zaleš v Schweppes The Baru Zdroj: M-ocean

Aktivační agentura M-ocean vyhrála tendr na podporu brandu perlivých nápojů Schweppes a jako první projekt pro značku vytvořila mobilní a flexibilní bar.

Schweppes The Bar z dílny agentury M-ocean odpovídá moderním trendům 21. století. Dohromady ho dali lidé z různých oborů – architekt Juraj Calaj, barman Milan Zaleš, muzikant Jonáš Ledecký, umělkyně Léna Brauner a světelný designér Petr Pufler. Veřejnosti byl poprvé představen v průběhu přehlídky mladých designérů Czech Design Week 8. listopadu v Kafkově domě v Praze.

„Bar je výjimečné místo. Stojí vždy tak trochu mimo čas, mimo společenské struktury i mimo běžný shon. Neznámému člověku můžete během jednoho večera otevřít své srdce. Posedíte s někým a bez jediného slova bude řečeno vše. Pomocí našeho baru chceme definovat a zrealizovat bar hodný současnosti. Místo, které bude mít styl a úroveň a je hodné odkazu značky Schweppes,“ říká Martina Kafková, majitelka M-ocean.

Z Kafkova náměstí vyrazí bar na různá místa po České republice, návštěvníci budou moci okusit nealkoholické i alkoholické nápoje vyrobené z limonád Schweppes.

Aktivační agentura M-ocean zná bary i jejich zákazníky velmi dobře díky barmanským soutěžím, které organizuje již více než deset let. Mezi nejznámější patří Havana Club Grand Prix, Beefeater MIXLDN nebo Chivas Master. Od roku 2004 pracuje M-ocean také pro Becherovku. Zajišťuje pro ni například program pro ambasadory Becherovka Bohemia Bar Club.