„Nejsem si vědoma, že by Libuše Šmuclerová (generální ředitelka Ringieru) něco připustila, ale pokud se vedou nějaká jednání, pak na úrovni vlastníků. Nespadá to do kompetence managementu televize. Nejsme informováni o jednotlivých krocích,“ řekla serveru Vozárová.
Vozárová dále uvedla, že podle předběžných výsledků stanice za loňský rok hospodařila s mnohem menší ztrátou než v minulých letech a pro letošní rok reálně předpokládá hospodaření bez ztrát. Konkrétní čísla ale nesdělila. Podle Vozárové Barrandov loni dosáhl sedmiprocentního podílu na trhu s televizní reklamou. „Zatím máme předběžná čísla a objem našich tržeb, tedy nejenom z reklamy, přesahuje 300 milionů korun,“ dodala.
Podle informací serveru Mediaguru.cz by se měl Barrandov letos stát třetí nejsilnější televizní stanicí z hlediska inzertních příjmů. „V letošním roce se dá předpokládat posun TV Barrandov na třetí místo z důvodu ukončení prodeje reklamy na stanici ČT1,“ uvedlo serveru mediální zastupitelství společnosti Media Master.