Šéfka TV Barrandov: O prodeji stanice s Ringierem nejednáme

„Nejsem si vědoma, že by Libuše Šmuclerová (generální ředitelka Ringieru) něco připustila, ale pokud se vedou nějaká jednání, pak na úrovni vlastníků. Nespadá to do kompetence managementu televize. Nejsme informováni o jednotlivých krocích,“ řekla serveru Vozárová.
Vozárová dále uvedla, že podle předběžných výsledků stanice za loňský rok hospodařila s mnohem menší ztrátou než v minulých letech a pro letošní rok reálně předpokládá hospodaření bez ztrát. Konkrétní čísla ale nesdělila. Podle Vozárové Barrandov loni dosáhl sedmiprocentního podílu na trhu s televizní reklamou. „Zatím máme předběžná čísla a objem našich tržeb, tedy nejenom z reklamy, přesahuje 300 milionů korun,“ dodala.
Podle informací serveru Mediaguru.cz by se měl Barrandov letos stát třetí nejsilnější televizní stanicí z hlediska inzertních příjmů. „V letošním roce se dá předpokládat posun TV Barrandov na třetí místo z důvodu ukončení prodeje reklamy na stanici ČT1,“ uvedlo serveru mediální zastupitelství společnosti Media Master.