Shell FuelSave opět předvádějí vědci

Kampaň Shell

Kampaň Shell

Komunikační agentura Proximity Prague přichází s novou kampaní pro svého síťového klienta, společnost Shell. Kampaň, která má podpořit uvedení nových paliv Shell FuelSave na trh, probíhá zároveň v Česku a na Slovensku.

Paliva Shell FuelSave, která podle výrobce zaručují úsporu jednoho litru paliva na nádrži od prvního natankování, kompletně nahrazují dosavadní standardní paliva Shell Natural 95 a Shell Diesel Extra. Cena novinek přitom zůstává nezměněna.

Kampaň prošla testováním v rámci takzvaných focus groups a její znění bylo upraveno podle jeho výsledků. V kampani jsou opět využiti vědci společnosti Shell, kteří vysvětlují výhody paliv.

Poprvé se zákazníci s tímto přístupem mohli setkat v předchozí iniciativě, kterou byl relaunch prémiových paliv V-Power. Úvodní fáze kampaně zaměřené na podporu paliv FuelSave využívá masivní komunikace přímo na čerpacích stanicích s podporou v médiích a potrvá do 17. července letošního roku.