Skanska vybírá mediálku pro rok 2014

Skanska

Skanska Zdroj: Pinkas Martin/Euro

Společnost Skanska, divize Skanska Reality vypsala výběrové řízení na zajištění služeb plánování a nákupu médií pro rok 2014 pro Českou republiku. Do tendru pozvala tři agentury.

Do výběrového řízení byly pozvány, kromě stávající agentury OMD, ještě agentury Maxus a Vizeum. „Se stávající mediální agenturou OMD spolupracujeme už tři roky. Rádi bychom si ověřili, zda spolupráce odpovídá tržním podmínkám v současné době,“ řekl vedoucí oddělení marketingu Skansky Ondřej Svatoň.

Organizací a poradenstvím při výběru agentury byla pověřena poradenská společnost FLEMedia. „Klient má zájem, aby byl celý proces výběru maximálně transparentní,“ doplnil Hynek Cimoradský z FLEMedia. Samotné výběrové řízení bude dvoukolové a jeho ukončení se očekává během ledna.