Soukup zahájil cenovou válku proti deníkům

Jaromír Soukup

Jaromír Soukup

Majitel mediální skupiny Médea a vydavatel časopisů Týden, Instinkt, Sedmička, Popcorn a TopDívky František Soukup zahájil tažení proti tištěné konkurenci. Časopis Týden zlevnil na 30 korun a na Nově rozjel televizní kampaň s mottem „Nečtěte deníky, už je nepotřebujete!“.

Své rozhodnutí Soukup avizoval minulý týden v rozhovoru pro českou edici časopisu Forbes. V tuto chvíli tak prodává bulvární týdeník Sedmička za 10 korun, týdeník Instinkt za 20 korun a nově od tohoto týdne snížil prodejní cenu zpravodajského Týdne na 30 Kč. Heslo „Nečtěte deníky, už je nepotřebujete!“ se stalo nově také součástí záhlaví titulní strany Týdne.

Soukup rozvíjí své vydavatelské aktivity pod hlavičku společnosti Empresa Media. Podle Mediaprojektu měl Týden ve druhém a třetím čtvrtletí 2012 průměrný prodaný náklad 42 793 výtisků. Pohybuje se tak ve stejné kategorii, jako deníky Sport (46 506 výtisků), Lidové noviny (42 640 výtisků) a Hospodářské noviny (39 328 výtisků).