Soutěž Young Lions směřuje do finále

Soutěžící v kategorii Media dostali za úkol navrhnout komunikační strategii pro fundrising nevládní organizace Transparency International. Cílem bylo přimět lidi, aby podpořili boj proti korupci a vstoupili do jejího klubu nebo podpořili její snahy přes Darujme.cz. Při rozpočtu 100 000 Kč bylo cílem přesvědčit alespoň 500 dárců, aby každý věnoval nejméně 1000 Kč.
Vítězové z OgilvyOne podali podporu boje proti korupci jako investici do lepších veřejných statků, například v oblasti dopravy a školství. Duo, které skončilo na druhém místě, zvolilo pro sdělení žluté papírky nalepené na tisícikorunových bankovkách.
O výsledcích rozhodla porota v čele se svým prezidentem Hynkem Cimoradským (FLEmedia), dále v ní zasedli Petr Bažant (Omnicom Media Group), Denisa Fuksová (T-Mobile), Michaela Lavičková (Kraft Foods), Nicole Lypinska (Team Red), Lester Tullett (Kaspen/Jung von Matt) a Štěpán Wolde (TV Óčko).
Pořadatelé letos do přípravy kategorií zapojili i porotu, účastníkům totiž nově předávali zadání i prezidenti porot jednotlivých kategorií. Právě díky tomu měla porota víc informací než v minulých ročnících. Jakmile se porota rozhodla, koho ocení, svůj verdikt bez udání pořadí rovnou vyhlásila. Pak autoři popsali svůj koncept, a až poté porota zdůvodnila, jak se rozhodovala a upřesnila i pořadí. Tento postup umožnil, aby se soutěžící seznámili s pracemi soupeřů a mohli se díky tomu lépe orientovat v následné argumentaci poroty.
O loňském úspěchu mladých českých kreativců se dočtete zde:
Všechny soutěže poprvé probíhají na jednom místě, a to v prostorách Era svět v Ehlenově domě na pražském Jungmannově náměstí. Letošní ročník končí dnes v podvečer vyhlášením poslední kategorie Print a na místě konání bude i výstava aktuálních prací. Už včera byly vyhlášeny výsledky v kategorii Cyber, kde první místo získali Mikoláš Karas a Richard Axell z WMC Prague.