Spěcháto.cz zahajuje už druhou kampaň

Spěcháto.cz

Spěcháto.cz

Regionální inzertní portál Spěcháto.cz spouští 23. ledna další nadlinkovou kampaň. Součástí jsou i televizní spoty, které budou nasazené šest týdnů, outdoorová a rádiová reklama v regionálním pokrytí a masívní on-line.

„První kampaň na SpěcháTo, která běžela v říjnu, přinesla nárůsty v řádech desítek procent a pozitivní ohlas u našich uživatelů, proto jsme se rozhodli na kampaň navázat a tu aktuální pojmout ještě masivněji, “ říká marketingová ředitelka holdingu Allegro Group CZ Alexandra Poláková. Mediální mix obsahuje televizní reklamu, rádia, outdoor, print, banneroovu reklamu i aktivity na Facebooku.

Hlavním motivem kampaně je rychlost nákupu a prodeje, která je díky lokálnosti portálu SpěcháTo.cz jeho největší konkurenční výhodou. „Z pohledu kreativního zpracování je nejvýraznější hudba, která je snadno zapamatovatelná a opravdu chytlavá,“ prozrazuje Alexandra Poláková. Televizní spoty jsou přejaté od polské Tablica.pl a lokalizované pro Českou republiku ostatní nosiče zpracoval centrální marketingový tým Allegro Group CZ.

Inzertní portál Spěcháto.cz je jedním z nejmladších projektů skupiny Allegro Group CZ. Patří sem ještě například nákupní galerie Aukro.cz nebo realitní server Bezrealitky.cz.

Kampaň Spěcháto.cz startuje dnes, připraveny jsou spoty Pohovka a Paroháč. Podívejte se na Paroháče: