Spot dne: Auťák all inclusive kampaň Mazda • Zdroj: archiv vtf9. září 2016 · 06:59 Občas může být až zábavné, co není zahrnuto do ceny výrobku. Automobilka Mazda však svůj vůz prezentuje jako téměř dokonalé all inklusive. Pod spotem je podepsaná agentura BBR Saatchi & Saatchi z Tel Avivu. kampaň Mazda
České dráhy odstartovaly velkou soutěž o nové sídlo. Touží po budově hodné 21. stoletíDoprava a logistika
Tesle padly zisky o více než polovinu. Investoři ale ocenili plány na levné elektromobilyBurzy a trhy
O přijímačkách mluvíme až ve chvíli, kdy se to dotklo Prahy. Vypovídá to o společnosti, říká učitel Pražák
Češi vybudují obchodní superkřižovatku Evropy. Ze Slovenska vytvoří koridor pro obnovu UkrajinyPrůmysl a energetika