Spot dne: Auťák all inclusive kampaň Mazda • Zdroj: archiv vtf 9. září 2016 · 06:59 Občas může být až zábavné, co není zahrnuto do ceny výrobku. Automobilka Mazda však svůj vůz prezentuje jako téměř dokonalé all inklusive. Pod spotem je podepsaná agentura BBR Saatchi & Saatchi z Tel Avivu. kampaň Mazda
Nabídli dvacet procent za půl roku a investoři jim nasypali miliony. Teď na ně zbyly jen drobné Finance a bankovnictví
Místo charity raději investujeme s dopadem, říká Braňo Jakabovič ze skupiny Direct Trendy v udržitelnosti
Největší potenciál vidí Heureka v Rumunsku a v AI. Umělá inteligence umožní otevřít nové trhy, říká ředitel srovnávače e15 a byznys
Přišli jsme o 20 miliard. Minoritní akcionáři ČEZ žalují stát kvůli windfall tax Průmysl a energetika